ODKRYJ NIEZNANE

Play Video

OFERTA PODRÓŻY

TEMATYCZNE PODRÓŻE DO AFRYKI

Podróże w głąb świata i siebie to inspirujące życiowe przygody.
Odkrywamy, poznajemy, doświadczamy, współuczestniczymy, dzielimy przeżycia, inspirujemy innych i siebie.

PRZYRODA I GEOLOGIA NAMIBII

Tropienie zwierząt, uważne poznawanie roślin i skał.

DELTA OKAWANGO I WODOSPADY WIKTORII

Prywatne safari do Naturalnych Cudów Świata UNESCO

KULTURY I PLEMIONA NAMIBII

Spotkania z ludźmi i wspólne aktywności w wioskach.

WYPRAWA ROZWOJOWA W GŁĄB ŚWIATA I SIEBIE

Ideą tej wyprawy jest podróżowanie z uważnością na to, co wokół nas oraz na własne emocje, uczucia i myśli.

WYPRAWA OFF ROAD PO BEZDROŻASZ I WYDMACH

Przez najdziksze i niedostępne rejony Namibii.

Anna Łukawiecka

O mnie

W czasie podróży najbardziej cenię spotkania z ludźmi, lokalne miejsca, żywą kulturę i dziką przyrodę. Najchętniej podróżuję mało uczęszczanymi szlakami i nieustannie odkrywam, kocham bezkresne przestrzenie, przygody i dzikie campingi. Każda wyprawa odsłania przede mną nowy kawałek świata i mnie samej.

W czasie wspólnych wypraw dzielimy przygody, doświadczenia, przeżycia, zadania, odpowiedzialność. A często również doświadczamy inspirujących i transformujących przeżyć.

Jeśli myślisz o podobnych podróżach w głąb świata i siebie – zapraszam serdecznie!

Blog i artykuły

Najnowsze wpisy

Klienci o nas

Opinie

Podziel się swoimi przeżyciami i opinią. Dziękuję.

Nasza przygoda z Namibią była niezapomnianym przeżyciem. Dzięki wspaniałej naszej przewodniczce zobaczyliśmy nie tylko cudowne dzieła natury, wspaniałe zwierzęta, lokalne plemiona, , zabytki , ale przede wszystkim dotknęliśmy prawdziwego życia, spotkaliśmy mieszkańców i gościliśmy w ich domach. To była bardzo kameralna i osobista podróż, niepodobna do podróży z dużymi biurami. Namibia jest przestrzenna, różnorodna, ciekawa, czasami tajemnicza, bez wielkiej miłości do tego kraju Ani - naszego opiekuńczego ducha nie dostrzeglibyśmy wielu rzeczy, nie dotknęlibyśmy natury. Polecam z całego serca!

Sonia

Ania ma wszelkie przymioty doskonałego przewodnika. Źródło niewyczerpanej wiedzy o Namibii, i nie jest to wiedza, wynikająca tylko z wyczytania, ale przede wszystkim z doświadczenia. Snuje niesamowite opowieści. Zna doskonale historię Namibii, z szacunkiem traktuje każdego człowieka, z czułością dba o namibijskie plemiona. Jest wrażliwa na ich potrzeby. Ponadto jest ciekawa ludzi, każdego stara się poznać bliżej, jest uważna i empatyczna. Ania to wspaniały Człowiek. Po prostu. Trudno sobie wyobrazić Namibię bez Ani. Dziękujemy!

Ewelina Wojdyło-Wiśniewska i Janusz Wiśniewski

Ela

Kupiliśmy bilety, określiliśmy ramy czasowe i całe nasze przyszłe szczęście, powierzyliśmy w ręce Jurka i Ani. To, co wydarzyło się podczas wyjazdu, przerosło nasze oczekiwania. To były dwa niezapomniane tygodnie. Niesamowite przeżycia, niesamowite spotkania i historie, a przede wszystkich przenikające głęboko do serca krajobrazy. Bez zawahania mogę powiedzieć, że była to najlepsza podróż mojego życia. Wszystko dzięki pozytywnie zakręconemu Jurkowi i Ani najlepszej przewodniczce i kompance podróży, która jak najlepsza przyjaciółka rozumie Cię bez słów i potrafi idealnie przekazać atmosferę Namibii. Pomimo iż program wyjazdu mógł wydawać się dość napięty, codziennie nowe wyzwania, nowe miejsca, które były do zobaczenia, wybudzały nas o świcie z uśmiechem na ustach i ciekawością małego dziecka, co dziś się wydarzy. Tajemnica Namibii to jej atmosfera, która nawet kemping bez wody i na totalnym odludziu, zamienia w niesamowite, magiczne i niezapomniane miejsce. To jej zapach, kolor i smak, które jak narkotyk toczą się w Twoich żyłach i na zawsze zmieniają Twoje podejście do świata. Uzależniają i zniewalają, i już na zawsze czynią Cię niewolnikiem tego co widziałeś, usłyszałeś, poczułeś i doświadczyłeś. Chcesz tego więcej i więcej. Tak więc do zobaczenia Namibio, już niebawem!

Joanna

Ania, to absolutnie wspaniała osoba: otwarta na ludzi, pełna pasji i radości życia. Przede wszystkim jednak znakomita przewodniczka z ogromną wiedzą na temat kraju, jego historii, przyrody itd, wiedzą, którą się z nami obficie dzieliła. Dla mnie osobiście była to przygoda życia. Rozbijanie namiotów i wspólne kucharzenie, to powrót do czasów młodości. Świetni ludzie, przypadkowo spotkani przecież uczestnicy, którzy nadawali na tych samych falach. No i egzotyka... nigdy wcześniej nie byłam w Afryce:). Atmosfera całej wyprawy była naprawdę wspaniała, oczywiście przy ogromnym udziale Ani i niezastąpionego Mozesa.

Małgorzata

W razie pytań zaprszam do kontatku

Jeśli chcesz być na bieżąco :

Subscription Form

„Człowiek obce kultury poznawać powinien nie tyle po to, by zaspokajać ciekawość odkrywania
czegoś innego, ale dlatego, by przez tę odmienność kulturową, z którą się zetknie, mógł lepiej